Voss 26.3.2014

Postet av Markane IL den 26. Mar 2014

NM gull til Johannes Thingnes Bø på normalen!

Johannes Thingnes Bø. Foto: TSN

Johannes Thingnes Bø vann NM-gull på normaldistansen. Foto: TSN,2012.

Johannes Thingnes Bø gjekk inn til sitt første individuelle senior-NM gull då han vann normaldistansen på Voss i dag.

Johannes fekk eit tilleggsminutt på første skyting. Deretter skaut han to feilfrie seriar før han gjorde konkurransen litt meir spennande med to tilleggsminutt på siste skyting. Likevel heldt det til siger. Vegard Bjørn Gjermundstad tok andreplassen og Henrik L`Abee-Lund vart nummer tre. Begge hadde to tilleggsminutt og var høvesvis 28,2 og 30,9 sek etter Johannes.

Jarle Midthjell Gjørven vart nummer 28, 6 min 26 sek etter Johannes. Han skaut på seg tre tilleggminutt på den første ståande skytingane og i tillegg eit minutt på den andre liggjandeserien. Johan Eirik Meland braut løpet.

Tarjei Bø var ikkje på start i dag.

Resultat NM Menn 20km Individual 26.3.2014

Vi gratulerer med NM-gull!