DUGNAD PÅ ULLSHEIM !

Postet av Markane IL den 4. Jun 2009

TORSDAG DEN 11. JUNI, kl. 18.00

Sjå dugnadsliste,

- men er det fleire som ynskjer å gje ei hjelpande hand, så berre kom !

Etter ein lang vinter er det tid for rydding, både ute og inne !

Vi gledar oss til ein skikkeleg oppryddingsaksjon,

og håpar på fint veir og godt oppmøte !

Kjenner De nokon andre,

som har lyst til å vere med på dette, - ta dei med !

Etter ei god arbeidsøkt, ventar servering av godsaker,

- og tid for hyggeleg prat i Årestova.

Vel møtt til ei triveleg kveldsstund på Ullsheim !

Meld frå til dugnadsansvarleg Arvid H. telf. 906 37160,

- dersom De ikkje har høve til å vere med !

---------------------------------------------------------------------------

Plukke rusk på uteområdet : 3 lag, - med kvar sin sjef. Ta med hanskar !!!!

Lag 1 ( Hakkespettlaget ) sjef Per Olav Dybevoll : Oliver Svingeset, Simon H. Kirkeeide, Gaute T. Bøe, Håkon M. Gjørven, Magnus Gjørven, Magnus Arntsen, Eskil N. Sætren.

Lag 2 ( Røyskattlaget ) sjef Bodil Dybevoll : Martin Vonheim, Jonas Fænn, Lars M. Gjørven, Emil Nesje, Adrian Nesje, Anders Meland, Sigurd F. Fænn, Magnus M. Gjørven.

Lag 3 ( Bjørnelaget ) sjef Isak Fænn :  Johan Eirik Meland, Runar Netland, Johannes T. Bøe, Jarle M. Gjørven.

Grundig nedvask av garderober og toaletter : sjef Hildegunn Hatledal Erna Tisthamar, Margunn Hjelmeset, Hildegunn M. Gjørven, Ingvild Sætren, Rut Solveig Netland, Åshild S. Bøe, Ester Skrede, Aslaug T. Bø, Kjetil Netland, Paul Hatledal.     Ta gjerne med lange kostar/moppar.

Beising av bygningar : sjef Endre Håberg                                                    Jan Egil Gjørven, Per Hatledal, Gisle Bøe, Torbjørn Hatledal, Henning Heimlid, Alf Ole Arntsen, Sigbjørn Kirkeeide, Oddvar Sætren.

Skaffe lift, og ha ansvar for denne på dugnaden : Even Nesje

Rydding i garasjen, m.m.  Arvid Dybevoll, Klemet Bø, John Roger Meland. Oppsetjing av EL-gjerde : Arvid Hatledal og Bjarne Svarstad.

Avslutningsstund i Årestova :   Åsa Svarstad og Brynhild Sætren, smørjer på rundstykker, traktar kaffi og blandar saft,- og elles tek seg av serveringa til svoltne arbeidsfolk.

Hildegunn Hatledal tek seg av innkjøp til dette !

Margit, Grete og Hildegunn Hatledal, bakar kvar si kake til dugnaden !