Stordugnad på Ullsheim, fredag 30. mai, kl. 18.00

Postet av Markane IL den 16. Mai 2008

Vi veit at fredag er ein dårleg dag for dugnad ! - men p.g.a. mykje sportsleg aktivitet dei andre kveldane i veka, har vi beslutta at denne eine fredagen må nyttast.

Håpar mange kjem, - for det er no så kjekt når mange samlast ;-)

Sjå liste under : Les hele saken.

Veit De andre, enn dei som står på lista, som har lyst til å vere med, - ja, så er det berre å møte opp !

Helsing

Idrettslaget v/Arvid

-Organisator for dugnaden-

D U G N A D

P Å

U L L S H E I M !

Fredag den 30. mai 2008, kl. 18.00

Det er vår !

Etter ein lang vinter, er det tid for rydding både ute og inne !

Vi legg opp til dugnad med sosial profil J !

Etter ei god arbeidsøkt, ventar servering av godsaker,

og tid for god prat i Årestova.

Vi gledar oss til ein skikkeleg oppryddingsaksjon !

Matservering i Årestova : Grete Hatledal og Eva Bøe ( tek også med ei kake eller lignende til kaffien ) ( laget held grillmat , saft og kaffi ) .

Plukke rusk på uteområdet : Opplegg med 3 lag, med kvar sin sjef.

Lag 1 ( Hakkespettlaget ) sjef Per Olav Dybevoll :

Oliver Svingeset, Leif Rune Myrvang, Atle Kroken, Johannes Håberg, Jan Åge Langeset, Simon H. Kirkeeide, Gaute T. Bøe, Håkon M. Gjørven.

Lag 2 ( Røyskattlaget ) sjef Torbjørn Hatledal :

Martin Vonheim, Jonas Fænn, Georg Halsteinslid, Andreas Halsteinslid, Lars M. Gjørven, Rikard Kirkeeide Bøe, Kristian Grodås, Vegard L. Øvreseth, Emil Nesje.

Lag 3 ( Bjørnelaget ) sjef Kjetil Netland :

Isak Fænn, Knut Alsaker, Johan Eirik Meland, Runar Netland, Johannes T. Bøe, Jarle M. Gjørven, Sindre Nordang.

Ta med hanskar !

Nedvask av lagshuset : sjef Eldbjørg Hatledal

Jan Egil Gjørven, Ed Nordang, John Roger Meland, Odd Rune Halsteinslid,  Aslaug T. Bø, Nina Lehmann, Oddbjørg T. Kroken, Monica Halsteinslid, Hilda Loen Grodås, Margunn Hjelmeset, Vigdis Valheim, Kari Svarstad, Sunniva Myrvang, Ester Skrede, Margit Hatledal, Hildegunn Hatledal.

( Margit og Hildegunn tek også med ei kake til kaffien )

Fint om De tek med: gardintrapp, lange kostar/moppar og bøtter, for vask av glas, veggar og tak !

Skaffe lift, og ha ansvar for denne på dugnaden : Paul Hatledal.

Beising av bygningar : sjef Endre Håberg

Per Jakob Kyrkjeeide, Per Hatledal, Arne Skrede, Gisle Bøe, Lars Ivar Hatledal, Rolf Langeset, Nils Heggdal, Henning Heimlid, Bodil Dybevoll, Else Marit Hatledal

Rydding i garasjen, flytting av diverse utstyr : sjef Klemet Bøe

Roar Alsaker , Bjarte Vonheim, (tek med traktor med lesseapparat og skuff)  Eirik Bøe, (tek med traktor med henger)

Rep. av div. EL : Even Nesje og Geir Olav Øvreseth (Arvid tek kontakt )

Organisator og tilrettelegger for dugnaden : Arvid Hatledal

Vi håpar at ALLE har anledning å hjelpe til ! Når ein stiller i flokk, kan ein få gjort utruleg mykje !

Meld frå til Arvid Hatledal, telf. 906 37160, dersom De har problemer å få det til å klaffe denne kvelden !