Liatoppen 12.4.2015:

Aksel Mathias Meland til topps på fellesstarten i G16

-3. plass til Oskar Guddal Breivik i G13

Oskar Guddal Breivik og Aksel Mathias Meland. Foto: MIL/TSN

To pallplassar på Liatoppen i dag: Oskar Guddal Breivik (t.v) kom på tredjeplass i G13 medan Aksel Mathias Meland gjekk heilt til topps i G16. Foto: Markane IL/TSN

To av skiskyttarane frå Markane IL kom på pallen under fellesstarten i Bendit Liatoppen Skiskytterfestival. Aksel Mathias Meland gjekk heilt til topps i klasse G16 medan Oskar Guddal Breivik sikra seg tredjeplassen i klasse G13.

I klasse G16 gjekk Aksel Mathias Meland heilt til topps. Han vann klassa 6 sek føre Halvor Taalesen Tjønntveit frå Svene. Aksel hadde ein bom på kvar av skytingane med Tjønntveit skaut feilfritt. Tredjeplassen Filip Fjeld Andersen frå Geilo IL som var 9 sek etter vinnaren med tre bom. Magnus Arntsen kom på 59. plass i same klassa med totalt fem bom.

Også i klasse G13 vart det pallplass til ein markaneløpar. Oskar Guddal Breivik gjekk inn til ein flott tredjeplass. Med totalt tre rundar var han 59 sek etter vinnaren Lasse Flo Bødal frå Stårheim IL som skaut feilfritt. Arnt Johan Tungen frå Orkdal tok andreplassen, 30 sek etter vinnaren med to bom. Også Sigurd Fotland Fænn gjekk seg inn til ei topp-10 plassering. Han vart nummer åtte i klassa, 1 min 9 sek etter vinnaren med totalt tre bom.

Også i klasse G15 vart det ei topp 10 plassering. Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk inn til ein fin 10. plass i klassa sjølv om det vart sju bom på standplass. I mål var han 1 min 7 sek etter vinnaren Ørjan Moseng frå Røros IL som hadde to rundar.

I klasse J12 vart Maren Hjelmeset Kirkeeide nr 16 og Emilie Flo Stavik nr 21. Maren hadde fire bom og Emilie seks bom totalt. Dei var høvesvis 1 min 4 sek og 1 min 40 sek etter vinnarane. Hedda Garlid Hilde skaut best av våre i J12 med berre ein bom. Ho kom på ein 44. plass. Ho var 3min 6 sek etter vinnarane. Det var delt klassesiger til Anna Espeli og Herborg Idland.

I klasse J15 kom Anne-Marie Roset på ein 17. plass. Ho hadde totalt to strafferundar og var 2 min 42 sek etter klassevinnar Åsne Skrede frå Geilo IL.

I klasse G12 vart Jon Erlend Bø nummer 31. Han hadde berre ein bom og var 1 min 44 sek etter klassevinnar Erik Sporaland. I same klassa vart Anders Svarstad Hole nummer 69, også han berre med ein bom. Håvard Tonning hadde ikkje heilt dagen på standplass og vart nummer 105 med åtte bom.

Magnus Midthjell Gjørven kom på 70. plass i klasse G14. Han hadde totalt tre bom og var 3 min 22 sek etter vinnaren Peder Fekjan Solheim frå Svene IL.

Lasse Flo Bødal, Oskar Guddal Breivik og Sigurd Fotland Fænn. Foto: Markane IL

God Nor