Hochfilzen 13.12.2014:

Postet av Markane IL den 13. Des 2014

3.plass på stafetten med Tarjei og Johannes på laget

Tarjei Bø og Johannes Thingnes Bø. Foto: Norges Skiskytterforbund

Tarjei Bø og Johannes Thingnes Bø gjekk saman med Emil Hegle Svendsen og Lars Helge Birkeland inn til tredjeplass på stafetten. Foto: Norges Skiskytterforbund

Både Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk på verdscuplaget i stafett som til slutt gjekk seg inn til tredjeplass.

Johannes gjekk første etappe. Han måtte bruke eit ekstraskot på liggjande skyting. Deretter vart det fullt hus på ståande og med god fart i løypa i tillegg, sende han Emil Hegle Svendsen ut i leiing på andreetappen. Også Svendsen trengde eitt ekstraskot på liggjande og skaut fullt på ståande. Noreg var framleis i leiinga då Lars Helge Birkeland gjekk ut på den tredje etappen. På denne etappen vart det to ekstraskot på første skyting og tre på den andre. Dermed låg Noreg 17.7 sek etter Russland og likt med Frankrike då Tarjei Bø gjekk ut på den siste etappen. Tarjei starta med fullt hus på liggjande, men måtte bruke alle tre ekstraskota på ståande. Dermed vart det tredjeplass til Norge, 27.9 sek etter vinnaren Russland og omlag 7 sekund etter Frankrike som tok andreplassen.