2.plass i verdscupstafetten i Hochfilzen

Postet av Markane IL den 26. Des 2015

Johannes og Tarjei Bø.jpgBåde Tarjei Bø og Johannes Thingnes Bø var med på stafettlaget som vart nummer to i Hochfilzen.

Det norske laget var med i testen gjennom heile stafetten. Henrik L'Abeé-Lund gjekk den første etappen. Johannes Thingnes Bø gjekk ut i tetgruppa. Han gjekk bra i sporet og skaut feilfritt på liggjande. På den ståande skytinga trengdest det to ekstraskot før alle blinkane var nede.

Tarjei Bø gjekk tredje etappen. Også han gjekk godt og han brukte berre eit ekstraskot totalt. Dermed gjekk Emil Helge Svendsen ut i testen saman med Russland på sisteetappen. Både Svendsen og Shipulin brukte to ekstraskot på siste skyting, men Norge gjekk ut på sisterunden med ei ti sekunds leiing. Russland tok inn førespranget og gjekk først over mål. Norge vart nummer to medan Frankrike tok tredjeplassen.