Kontiolahti 8.3.2015:

Postet av Markane IL den 8. Mar 2015

VM-bronse til Tarjei Bø på jaktstarten!

Tarjei Bø. Arkivfoto: NRK

Tarjei Bø gjekk inn til nok ein VM-medalje med bronse på jaktstarten. Arkivfoto: NRK, 2013

Tarjei Bø sikra seg nok ein VM-medalje då han gjekk inn til bronse på jaktstarten i Kontiolahti. Tarjei leverte nok ein flott prestasjon på standplass med 19 treff. Berre på den tredje skytinga kom det ein strafferunde.

Erik Lesser var den einaste av dei som var med i teten som skaut fullt på tredje skyting. Dermed leia han med vel 20 sekund på resten av feltet før den siste skytinga. Med fullt hus også på den siste skytinga vart det tysk gull med klar margin. I kampen om sølv og bronse var det svært jamnt. Tarjei Bø og Anthon Shipulin frå Russland gjekk ut praktisk talt likt på den siste runden medan Michael Slesingr følgde fem sek bak. Slesingr klarte aldri å tette denne luka. Shipulin var raskast i spurten og sikra sølvet, 17.0 sek etter vinnaren. Tarjei sikra seg nok ein bronse,18.4 sek etter Lesser. Tarjei har dermed sikra seg tre bronsemedaljar på like mange VM-startar.

Johannes Thingnes Bø som sikra seg VM-gull i går, skaut på seg to strafferundar på kvar av skytingane. Dermed vart det ein 31. plass på dagens jaktstart.

Johannes Thingnes Bø som gjekk ut først etter gårsdagens VM-gull, skaut på seg to strafferundar på kvar av dei fire skytingane og enda med det på ein 31. plass.

Vi gratulerer med VM-bronse!