Nove Mesto 6.2.2015:

Postet av Markane IL den 6. Feb 2015

Verdscupsiger til Tarjei Bø og Johannes Thingnes Bø i mixstafett

Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø. Foto:

Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk til topps i mixstafett i verdscupen saman med Fanny Welle Strand Horn og Tiril Eckhoff.

Johannes Thingnes Bø og Tarjei Bø gjekk inn til verdscupsiger i mixed stafett. Med seg å laget hadde dei Fanny Welle-Strand Horn og Tiril Eckhoff. På dei to første etappane vart det nokre bomskot, men Tiril Eckhoff skaut feilfritt på si ståande skyting og heldt dermed Noreg inne i kampen om ein pallplass.

Johannes gjekk ut på sin tredjeetappe 23 sek etter dei leiande laga. Johannes heldt suveren fart i sporet og alt inn til første skyting var han komen fram i tet. Johannes skaut feilfritt både på første og andre skyting. Tsjekkia klarte å halde følgje med Noreg heile etappen. Tarjei Bø gjekk dermed ut på siste etappen saman med ankermannen til Tsjekkia. Tarjei brukte eit ekstraskot på den liggjande skyting, men gjekk ut på andrerunden berre fem sek etter Tsjekkia. På ståande skaut Tarjei perfekt medan Tsjekkia brukte eit ekstraskot. Dermed sikra han seg stor nok leiing til Tsjekkia til at det heldt heilt til mål.

I mål var Noreg 4,1 sek før Tsjekkia. Ukraina kom på tredjeplass.