Leikanger 26. april:

Postet av Markane IL den 27. Apr 2014

Aksel Mathias Meland og Simon Hjelmeset Kirkeeide på vinnarlaget i "Kjeringi Open"!

Vinnarlaget i Kjeringi Open jr 2014. Foto: John Roger Meland

Vinnarlaget i juniorklassa i Kjeringi Open vart "Team Agurk": Trygve Brendehaug, Aksel Mathias Meland, Robin Nedrehagen og Simon Hjelmeset Kirkeeide. Foto: John Roger Meland

Aksel Mathias Meland (langrenn) og Simon Hjelmeset Kirkeeide (sykkel) var begge med på vinnarlaget i  juniorklassa under årets Kjeringi Open. Laget deira "Team Agurk" hadde også den nest beste totaltida av samtlege lag i konkurransen. Med seg på laget hadde dei også Trygve Brendehaug (telemark) og Robin Nedrehagen (løp) frå Syril IL.

Kjeringi Open består av fire etappar med start på Kjeringafjellet 1314 m.o.h. og med målgong i Leikanger. Første etappen var 8 km med fjelltelemarkkøyring frå toppen av Kjeringi til Damefall 520 m.o.h. På andreetappen var det klart for ca 5 km langrenn over Viddamyrane og ned til Øvstestølen/Kleppa. Tredje etappen var omlag 4 km løp ned til Syril stadion. Siste etappen var 9 km sykkelløp med målgang på Hanahaug.

I alt deltok 75 lag i dei ulike klassane i Kjeringi Open. I superklassa (same person på alle fire etappar) deltok i alt 111. Markane hadde ingen med i denne klassa.

Resultatliste for lagskonkurransane er lagt ut nedanfor. (Klikk på namnet til laget så kjem det opp liste over kven som var med!)

Resultatliste for Kjeringi Open 2014 Lagskonkurranse Arrangør Syril IL Dato 26.4.2014